slide show

NO:(

Sitter och har no nu och det är så himmla tråkigt men men dennna lektion är inte så lång, och efter detta så har jag lunch och so och sedan BILD som är det bästa ämnet ever:)
Efter skolan så blir det att åka till stallet för att pyssla lite med den lilla prinsen och sen ta och jogga på banan :)
Känns som att jag inte har ridit han på jätte länge så jag är taggad men jag är ännu mer taggad inför söndag då det är LINDA MERLIN träning wiiiiiiiiiiii :) Är jätte taggad.
Fina prinsen taggar inför TT i dressyr :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu