slide show

nationella prov :(

Imorgon så har jag nationella i biologi som inte känns så bra då våran lärare sa att man inte kunnde plugga till provet och att han knapt förståd frågorna själv så vi får se hur det går det skulle ialla fall vara 12 frågor.
Men jag var på stan idag och åt på chicken och köpte tre nya berlocker till mitt berlockarmband som jag inte använder så mycket men jag ska göra det då jag tycker att det är fint det är bara att jag glömmer att sätta på mig det ;) Men jag ska skärpa mig.
Men jag ska till stallet i morgon och jag har världens skuld känsler att jag inte har varit där men jag ska ditt resten av veckan så det ska någ bli bra i alla fall :)
men har inget mer att skriva så ni får ha det :)
bilder från hillevi och är också från i lördags :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu