slide show

rome

hej alla jag sitter nu i skolan och tränar på att läsa upp tyska för min lärare inte så roligt alls men men det får väl göras :)
Efter skolan så ska jag till stallet och pussa på mina små pluttar och göra lita stalsysslor .
Imorgon så bli det som rubriken lyder ROME, det ska bli jätte roligt att få åka men jag hoppas att jag inte åker in i ett träd som jag gjorde föra gången *host* *host* :)
men det ska någ gå bra att åka när jag har min bästa tränare sara med mig hihihi :)
men nu måste jag träna lite till så att tyska sitter :)
/ fatima


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu