slide show

3/11

Hej all jag är så himla förkyld och min näsa bara rinner och rinner.
Men jag var i stallet i dag och red på chess som jag skrev i går att jag skulle göra, men jag tränade lite på galopp ombyten eftersom vi har lite problem med det för att chess inte får med sig bak kärran men man får ett rent byte och det är bättre än inget alls:)  Men sen så red jag massor med bågar så han skulle släppa och så gjorde jag mycket med övergångar så han inte skulle springa ifrån mig men han var väldigt fin i slutet då han slappna av och sökte neråt själv och det känns bra att han faktiskt vill jobba:)
Men nu så ska jag hoppa i duschen och villa lite för i morgon så är det stenplockar tävling i stallet:)
vil inte vara sjuk:(
//Fatima


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu