slide show

2/11

Tja ala i dag så var jag hos tandläkaren och jag var där i typ 5 minuter dom kollade bara att min gummisnodd fungerade som den ska och så fick jag nya gummisnoddar det kändes som ett onödigt besök men det är väl bättre att man kollar att allt funkar:)
Men efter det så åkte jag till stallet och gjorde det man ska göra i ett stall.
Jag höll även Amanda sällskap när hon red, tuva och Johanna satt även med:)
Men sen så fick jag borsta ett dammtroll vid namn chess som alltid ska rulla sig och tycker att det är såå kul,
men men det är bara att bita ihop och borsta, men i morgon så ska jag borsta länge men det värsta är att han kommer att rulla direkt när han kommer ut i hagen igen så då får man borsta igen.
Men i morgon så ska jag rida chess och jag tänkte rida lite dressyr:)
Bild på plutten (bild från ebbas blogg)
//Fatima


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu