slide show

1/11

Nu så är det november men det är inte så himla kallt ute men det kommer nog att komma även fast man inte vill det som jag:(
Men spök övernattningen som jag var med på var igår var en väldigt bra spök övernattning den var väldigt läskig i skogen då vi gick en spökrunda jag trodde på riktigt att jag skulle skita på mig:)
Film som vi såg var inte läskig utan den var mest en psykisk film men det var ingen film man somnade till i alla fall.
Bra jobbat Hillevi och Amanda som var ansvariga för övernattningen:)
Men som jag skrev i inlägget innan så hjälpte jag ebba att hoppa och hon och Hamlet är sååå himla duktiga i hopp:)
I morgon så ska jag till tandläkaren inte alls så kul men dom ska troligtvis spänna tandställningen men jag vet inte vi märker det i morgon:)
Bild på ebba och Hamlet men dock en dressyrbild (bild tagen från Ebbas blogg hoppas det är ok Ebba  )
//Fatima

Postat av: Ebbaaaaa :D

Haha han var duktig men jag var ju sugig som få! xd

2011-11-09 @ 20:40:23
URL: http://ebbaohlin.blogg.se/
Postat av: fatima

ni båda är duktiga ni är ett bra par:)

2011-11-10 @ 12:10:40
URL: http://fatimakurti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu