slide show

hej!!

Hej alla förlåt för VÄLDIGT DÅLIG UPPDATERING men jag ska bättra mig:)
Idag så hade vi matte prov , det var ganska krångligt men jag får hoppas på det bästa:)
En liten rolig sak som hände i skolan var att vi har haft som egna små mässor i skolan och jag och några till gjorde väskor och det var en lärare som ville köpa en väska av mig och vi sålde dom för 160 kr så jag tjänade 160 kr så det blev att dra sig till stan för att köpa en ny halsduk:)
Blev denna halsduk kostade endast 99 kr från kappahl:
Och så köpte jag denna:
Smakar gott och luktar gott:)
//Fatima


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu